Vores historie

Vi er en dansk virksomhed, som blev etableret i 2014 i den nordlige del af Danmark. Vi tilbyder danske kvalitetsvarer kombineret med dansk kultur i form af H.C. Andersen. Vi har vores rødder grundigt plantet i den danske kultur, selvom vi som virksomhed er ny, og flere af vores medarbejdere har ligeledes mange års erfaring med samhandel med Kina. Vi har igennem 15 års engagement i Kina opbygget en stor forståelse for vigtigheden af gavekulturen, og hvor stor betydning denne har i utallige sammenhænge. Derfor er vi specialister i at bygge bro imellem dansk og kinesisk kultur i relation til denne vitale gaveudveksling.


Koncept og ide

H.C. Andersen læses af stort set alle børn og voksne, og H.C. Andersen er ikke bare anerkendt i Kina, men er også Danmarks bedste brand. Derfor er konceptet som helhed en kombination af Danmark, H.C. Andersen, dansk kultur, kinesisk gavekultur og danske kvalitetsvarer. På denne måde er det muligt for kunden at give en gave som indeholder en del af Danmark, som er målrettet Kina og kinesiske interesser.


Vision

Vi tilstræber at blive den foretrukne og førende leverandør af danske kvalitetsprodukter, indpakket i et stærk dansk brand, H.C. Andersen, på det asiatiske marked.


Mission

Vores mission er, at tilbyde danske kvalitetsprodukter med en unik, dansk oprindelse og kulturalt ophav med H.C. Andersen som brand, denne skal differentiere og skabe værdifulde oplevelser for kunden i form af nedenstående:

  • At tilbyde et produkt der igennem sin kompromisløse tilgang til kvalitet skaber en oplevelsesværdi for kunden i form af velvære, tryghed og storytelling.
  • At give kunden en luksuriøs oplevelse ved kun at anvende produkter der er af ypperste kvalitet og blandt de fineste i verden.
  • At give kunden en oplevelse af at man med sin adfærd og kultur styrker sin professionelle position i forhold til sin samarbejdspartner.
  • At give kunden mulighed for at opleve H.C. Andersen og hans eventyrer i kombination med danske kvalitetsvarer og storytelling.
  • At skabe et stærkt dansk produkt ud fra danske kvalitetsvarer i samspil med et godt, dansk image.

Værdier

  • Passionen for danske kvalitetsprodukter, H.C. Andersen og samspillet mellem Kina og Danmark er drivkraften i vores organisation.
  • Professionalisme og kundeservice er nøglen til succes. Kunden vil altid blive mødt af en stor grad af professionalisme og et højt serviceniveau i alle faser af købsprocessen.
  • Kompromisløshed når det gælder kvaliteten af vores produkter. Vi vælger kun de bedste danske varer og samarbejdspartnere, som vi ved altid vil levere høj kvalitets produkter.
  • Engagement er for os det altafgørende for at kunden får en god oplevelse og har lyst til at handle med os i fremtiden.